20 Mayıs 2009 Çarşamba

the girl who touches the sky

tam olarak nasıl oldu hatırlamıyorum ama, bu haftasonu baytar kardeşimle, izmir kazan biz kepçe dolaşırken, muhtemelen de tam da vapurda sefa sürerken, vahiy oldu bana bu his. elimi uzatsam o ulaşılamaz gökyüzüne değebilirmişim gibi geldi. uzattım elimi, kimine göre boşluğa bana göre gökyüzü'ne: ve değdim! elime biraz mavi renk bulaştı, biraz da parlak beyaz, çok sevdim bunu ama kimselere belli etmedim. ne gerek var sonra onlar da gökyüzüne dokunmaya kalkarlar, renklerini karıştırır olmadık yerleri maviyle beyaza boyarlar... 

2 müthiş fikr-i beyanda bulunulmuş:

ayci dedi ki...

bir parca bulut koparmistim ben gökyüzünden - onu sana hediye edebilirim!

alice hanım dedi ki...

ama sonra ağlaya zırlaya geri istersen, vermem bak ona göre :)