6 Mart 2009 Cuma

hipokrat yemini etmiş beyaz önlüklü kuaförler

anlamıyorum ben bu doktorları, ya tıp diploması gittigidiyor'dan acayip uygun fiyatlara satılmaya başladı da benim haberim filan mı yok? 3 günde 3 kere hastalığımı değiştirdiniz ya daha ne diyim size, bir de kapris yapmalar filan e o ilacı yazmışlar mesuliyet onların olmuş artık biz karışmayız demeler... ulan ölüorum ben burda, siz kapris yapicaz diye uğraşıyosunuz, bütün gece ateşimin 38.5 altına inmemesine ek olarak, bu sabah ilk defa hasta olmaktan bu kadar korktum, çünkü parmaklarım karıncalanıp ellerim tutmamaya başladı bi anda, nooluyoruzlar geldi bana (öf iğrenç bi türkçe)
herneyse şu an şıpır şıpır terliyorum, nefes alabiliyor olmama şükredip, burnuma kulaklarımı hatta gözlerime bile su kaçmış hissiyle başetmeye çalışıyorum ama kalkıp bunu yazıyorum çünkü evet, 5 para etmezsiniz kuaför kılıklı doktorlar, adam olun!

3 müthiş fikr-i beyanda bulunulmuş:

DoqaN dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun..

Ama cok kotu kızmıssın be Hacı..:)
Nedense bugnulerde etrafımda ki butun insanlar boyle birseylere cok kızıyorlar ve ben bi sekilde onların bu ruh hallerine tanık oluyorum..Sadece internette bir kac yazısını okudugum birini bile bu halde gormek enteresan..Bende mi bi sorun var ?Ben mi cok ayrıntılı bakıyorum etrafıma..?:)

DoqaN dedi ki...

"Kuaför kılıklı doktorlar" Bunuda ayrıca ayık kafayla ve uzun uzun değerledinrmek lazım..Allah da seni güldürsün..:):):):)

esra dedi ki...

:) bilmeyenler için açıklayayım, bu bir bayan kuaförü tribidir, hiçbiri kendi kesmediği saçı beğenmez hep "ne biçim kesim bu böyle" derler, çektiği fönü,boadığı rengi beğenmezsen suç senindir çünkü vakti zamamanında başka kuaföre filan gitmişsindir, işte böyle ilkel bir kapris hali mevcuttur adamlarda, gel gör ki doktorcuklarımız da onlardan aşağı kalmıyor artık.
kızgınlık konusuna gelince; normaldir mevsim dengesizliği insanlara vuruyor ;)