10 Kasım 2008 Pazartesi

pazar reçetesi

pazar günleri nasıl çekilir olur bilir misin
cumartesi gecesi partilersin sabah 4'de eve dönersin
elini yüzünü yıkayıp pijamaları giyip uyumak en az 5'i bulur
uyursun öğlene kadar sonra kalkarsın
uzun bi kahvaltı yapar o arada diziporttan yurdum dizisi izleyip memleketsel mizah özlemini giderirsin
sonra çamaşır neyim yıkarsın
akşamüstü çıkar bi dolaşırsın istersen gelip akşam yemeğini pişirir
bitmiş temiz çamaşırları ütüler kaldırır
haftanın ödevlerini hazırlar ve yatarsın işte böyle çekilir olur pazar günleri
yoksa erken kalkarak değil...

1 müthiş fikr-i beyanda bulunulmuş:

Görkem PAÇACI dedi ki...

ilk yorumun benden olsun dedim...

odevler ve camasir disindakilere katiliyorum :) cumartesi gecesi de en bi 'dear' arkadaslarla yemek+tabu/film esliginde harcandi ve neredeyse sabahlandiysa.

az once damla'ya da dedim, esasinda ne az sey istiyorum hayattan :)