2 Ocak 2010 Cumartesi

Eywa ngahu 2009, kaltxì 2010 :) *

2010'a Pandora gezegenin akılalmaz güzellikteki dünyasının içinde başlamak, yapılacak en iyi şeylerden biriydi muhtemelen. izlemeyenlere spoiler olabileceği için zor da olsa kendime hakim oluyor ve çok fazla yazmıyorum. ama avatar kesinlikle görülmesi gereken bir film... elinize yağan Eywa spirit'lerin keyfini çıkarın.

home tree güzelliğinde olsun yeni yılımız.

sevgiler
ailenizin alice'i :)

4 müthiş fikr-i beyanda bulunulmuş:

MaviGiz dedi ki...

Bütün izleyenler kaçırılmaması gerektiğini söylüyorlar.Bundan iyi reklam olamaz :)) Sırf bu yorumlardan dolayı gitmeyi düşünüyorum :)

alice hanım dedi ki...

aslına bakarsan film vizyona ilk girdiğinde biletler kapış kapış giderken arkadaşlar bilet bulmuş ve davet etmişti, ikisine de gitmedim, ama en sonunda yakın bir arkadaşım ben 2. kez gideceğim diyince iştahım kabardı ve ben de gittim. kaçırsam hakikaten yazık olurmuş. 3D olması da tuzu biberiydi.

Can dedi ki...

bakalım bu kadar övülüyor ben de yarın göreceğim, beklentim çok yüksek umarım hayal kırıklığı olmaz.

bir de merhaba :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.