14 Ağustos 2009 Cuma

boyun posun belli, enin ne güzelim!

*ayci* hanımcığımız mimlemiş, çok da uzun sürdü cevaplamak ama ödeşeceiiiz! :)

1-En sevdiğin fil'm
şimdi senin fil'in olmayabilir ama benim en sevdiğim fil, ankara hayvanat bahçesindeki fil'dir nitekim ilk gördüğümdür ve beraber fotoğrafım olan yüce yaratıktır, yaş itibariyle -7 olur- boyumun henüz fil kadar olmadığı zamanlardır.

galaksideki iletişime geçilebilir zeki topluluk sayısı
N = R* x fs x fp x ne x fl x fi x fc x L
ise en sevdiğim film de Contact'dır.
2-En sevdiğin yönetmen
çirkindir mirkindir ama Spielberg'dir. bi de burdan Hans'a selam yollamak istiyorum çok güzel film müzikleri yapar kendisi, alnından öpüyorum yavrucuğu.

3-En sevdiğin kitap
disney'in çocuk kitapları vardı, kızgın boğa en sevdiğim kitaptır. hatta şuan aklıma geldi gittim baktım çekmeceye ama bulamadım, annem verdi heralde birine, ya da daha fecisi geri dönüşüme bile yollamış olabilir, ağlamak istiyorum agh!

4-En sevdiğin yazar
yazdığı her şeyi okurum dediğim kimse olmadığı için bu kategoriyi es geçiyorum. hayatımızda hergün yanıbaşımızda olup biteni iki kelimenin yerini değiştirip anlaşılır kılan her yazarı severim. nitekim insan sevgisi çok ben de, seni de severim sevgili blog yazarı :]

5-En sevdiğin ressam
desem ki ismini bilmiyorum :) ama tarzına hayranım, hatta bilen varsa acilen haber verse...

6-En sevdiğin resim

ask me no more'dur. nitekim 2000 parçalık bir puzzle halinde duvarımı da süsler kendisi. yansıttığı çağda yaşadığıma inanırdım küçükken ondan olsa gerek.
7-8-En sevdiğin fotoğraf & sanatçısı
tel-aviv'i görmek istememin yegane nedenidir gilad. sevelim sevdirelim.
gilad - walking on clouds

9-bu da en fotoğraflı, en uzun süren postumdur, hemen gidip ütüleri de en hızlı biçim de bitirmezsem annem beni blog yapabilir! DoGaN'ı mimlerim ben de, bi bilog açıla hemen cevap yazıla! sefkiler::]

5 müthiş fikr-i beyanda bulunulmuş:

DoGaN dedi ki...

Madem "mim"lendik yazarız bizde...

Ayrıca 10. sorunun cevabını istiyorum ben..

http://dogantan.blogspot.com/

alice hanım dedi ki...

şimdi ayci'de daha sonra konuya açıklık getirir belki ama 10 numara soru değildir.
gel gelelim ki soru olsa şöle bi cevap olurdu:

boyum 155, kilom 80, saçlarım sarı ve acayip esmerim, altın rengini ve altını çok severim öyleki ön üst dişlerimi altın kaplama yaptırıp ucuna pırlanta taktırdım, hem kıroyum hem para bende, leopar ve zebra deseni evimin vazgeçilmezi olup sivriburun krokodil çizmelerim de yaz kış favorimdir!

aldın mı cevabınııı :D

bu arada blog'una bittim tam süper olmuş ama devamı gelsin lütfen, sidebarın dolsun, postların bol olsun, hayırlı uğurlu olsun :)

sinem dedi ki...

ha ha ha

ben de yaptım bu mimi :)

DoGaN dedi ki...

Alice hanım'dır, uzun boylu, üstüne üstlük topukludur, tepeden bakışı doğası gereğidir arada sinir bozabilir; kızgınlıkları saman zamanında, neşesi uzay zamanında süregelir; aşçılığı pek bi iyidir, ütüyle barbekü partisi bile verir; erasmusdan gelmedir, herşeye kültür şoku geliştir; üniversitede son günleridir ve bir yükseğini daha okumak gayretindedir..



Hangisi daha iyi diye düşünmeye başladım şimdi ?

alice hanım dedi ki...

garmash'mış en sevdiğim ressam. bugün buldum :)